torstai 9. lokakuuta 2014

Kuka mä oon? / Who's that girl?

Future Mrs. Crazy Catlady

Mä alan pikkuhiljaa uskoa, että ehkä Suomessakin kannattaisi ottaa käyttöön järjestetyt avioliitot. Tai vaihtoehtoisesti mun olis ehkä kannattanut mennä naimisiin sen pojan kanssa, kuka oli musta kiinnostunut lukioaikoina, niin nykyään ei ehkä tartteis käyttää puolta päivää netin deittipalstojen selailuun, tekstiviesteilyyn potentiaalisten miesten kanssa tai kriisiviestintään tyttöjen kanssa piloille menneiden deittien jälkeen.

Koska edellä mainitut skenaariot ei oo toteutuneet, mä en ole pikkukaupungissa velkaisessa omakotitalossa miehen ja parin lapsen ja kultaisen noutajan kanssa asuva perheenäiti, vaan oon kolmekymppinen akateeminen pätkätyöläinen, kuka asuu kenkälaatikossa Helsingin keskustassa. 

Mä oon kiva ja kiharatukkainen ja vähän ärhäkkä, ja ilmeisesti mussa on joku aivan täysin käsittämätön vika, koska en oo vielä päässyt naimisiin. Kaikkea mun kirjoittamaa ei kannata ehkä ottaa ihan täysin tosissaan. Mulla on tapana kärjistää asioita ja olla ehkä hieman sarkastinen.. ;) 

Ajattelin aloittaa bloggaamisen siksi, että mä vähän luulen, että mun kaverit saattaa olla hieman kyllästyneitä kuuntelemaan rikkinäistä levyä, eli mua. Jotenkin se jumittaa paikallaan muutamassa eri kohdassa; Palomiehessä, Lentokapteeni 1:ssä ja 2:ssa, Don Draperin suomalaisessa versiossa ja parissa vierailevassa artistissa.

 ~~~~~~~~~~~

I'm someone who is starting to think that maybe we should have arranged marriages in Finland. Or maybe I should have married the first guy back in high school who showed some interest in me so I wouldn't have to waste so much time in browsing thru online dating sites, text messaging back and forth with guys who has some potential or consulting my girls after disasterous dates.

How ever, those scenarios never happened in real life so instead of being a (desperate) house wife and living in a small  town in a house with mortgage and a husband, couple of kids and a golden retriever, I live in a shoe box in downtown Helsinki and change jobs everytime I get a little bored.

I'm nice and a little spicy and my hair's curly and apparently there is something seriously wrong with me since I still haven't caught Mr. Right. You should also know that you shouldn't take me too seriously, since I love to exaggerate and be sarcastic ;).

I decided to start blogging because I think that my friends might be just a little tired of listening to a broken record, me. For some reason everytime I open my mouth there's either stories or complainments about Firefighter, Pilot 1 or Pilot 2, The Finnish version of Don Draper or couple of a featuring artists.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti