maanantai 13. lokakuuta 2014

Hississä / In the elevator

Aargh! Meidän viereisessä toimistossa on mun mielestä suhteellisen kuuma mies duunissa, ketä me ollaan saatettu hissin ja toimiston ikkunoiden läpi viattomasti katsella mun duunikaverin kanssa. Valitettavasti pelkkä hienotunteinen ihailu ei oo aina ehkä ihan onnistunut, koska joskus on unohtunut muun muassa painaa hississä oikeaa kerrosta kun huomio on kiinnittynyt muuhun. 

Tänään tää komistus sitten sattui mun ja erään toisen mun duunikaverin kanssa samaan hissiin. Great. Mä en tajua, miksi en vaan reteesti voinut moikata sitä! Moikkaamisen sijaan päätin alkaa ajatella sen pitkiä sääriä ja hihitellä ja punastua.  Pahinta tässä on se, että me keskusteltiin mun duunikaverin kanssa rokotteista ja eläintaudeista. Oonkin aivan varma, että se tyyppi on tällä hetkellä evakuoinut itsensä meidän kellariin, koska sitä ei oo enää näkynyt sen toimistossa  ja soittanut paikalle jonkun terveysviranomaisen vaan sen takia, että se luulee, että mulla on ritinärutto. 

Sen lisäksi, että toivon sen ymmärtävän ettei mulla oo mitään hiton ritinäruttoa eikä mua tarvitse eikä kannata vältellä, se mielellään voisi ymmärtää, että tuon hissin valossa on hyvin vaikea näyttää hyvältä ilman punasteluakin. Ja että muussa valaistuksessa mun silmäpussitkaan ei näytä ihan niin isoita kuin siellä hississä.

Ehkä pitäis alkaa käyttää portaita.

~~~~~~~~~~

So there's this quite a hottie in the office next to ours. We have glass walls and glass elevators so me and my colleague might have checked him out quite a few times. Occasionally we might NOT have been so discreet with the staring because sometimes we have forgotten to push the elevator button to get the thing moving and have been just standing there staring.. oops.

Today, finally, he was in the same elevator than me. I was with an other colleague. And for some reason, instead of saying hi, I started to think about the hottie's looooong legs and just giggle and blush. But that's not even the worst thing. Me and my colleague were talking about vaccinations and weird animal diseases. I'm pretty sure the hottie now thinks that I have some sort of weird plague. I haven't seen him in his cubicle since, so he's probably hiding somewhere in the basement and waiting for the health authorities. Just great.

I hope that he realizes that I don't have any sort of weird plague and doesn't have to start avoiding me, and he really shouldn't. And he should also realize that it's really hard to look good in the elevator light even without blushing. And that the dark circles under my eyes aren't really that bad in normal light.

Maybe next time, I'll take the stairs.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti